Maskiner i haven


Sådan så ideen ud.
Sådan ser virkeligheden ud!
Selv om jeg ikke er bange for at påtage mig fysisk krævende arbejde i haven, så er det ind i mellem en udmærket idé at få lidt hjælp fra nogle maskiner. Især når man vil virkeliggøre et nyt projekt.

Et af mine nye projekter i år er etableringen et et spiralformet bed, som jeg tidligere har skrevet om.
Jeg elsker at starte nye projekter og at se ideerne blive til virkelighed. Og den proces går lidt hurtigere med hjælp fra (store) maskiner.

Claus har været her med sin minigraver for at grave ud til det spiralformede bed. Hans opgave er at skrælle græstørvene af, grube og fjerne de værste rødder, så jeg kan komme til at arbejde videre med jorden. Det er herligt, når konturerne af det nye bed bliver synlig. Nu er jeg klar til næste skridt, som bliver at jordforbedre og begynde planlægningen af, hvilke former, farver og i sidste ende planter, der skal i bedet.



Kommentarer

Populære opslag

BESØG ZINKBAKKEN