Havefestival

Hvert år arrangerer Haveselskabet en festival for Danmarks haver. Det går i al sin enkelthed ud på, at haveejerne åbner havelågerne, så man kan se en masse haver på kort tid.

I år er der havefestival d. 8. - 9. juli - og Jannes Have er med. 

Det er et godt tidspunkt for min have, for køkkenhaven begynder så småt at være værd at se på. Den spiller en central rolle i mit havedesign. De besøgende i min have vil også kunne se mit store hjemmebyggede drivhus af træ, mit "engelske bed", bålpladsen, spiralbedet med bogspringvandet, pavillonen, det nyetablerede spejlbassin og hønsegården med hønsehuset. Jeg vil gøre mit bedste for, at haven ser indbydende ud. Som altid serverer jeg kaffe i drivhuset.

Haven er en landhave - tæt på skoven og med højt til himlen, og der er masser af plads. Så kom bare forbi:-)

Jeg åbner kun haven lørdag d. 8. juli - for der er lukket d. 9. juli, så jeg selv kan komme rundt og se haver:-)


Åbne haver i nærheden:

Hvis du planlægger en havetur til det nordjyske, så er der også åbent lørdag d. 8. juli her:

Kommentarer

Populære opslag

BESØG ZINKBAKKEN