Så blev jeg klar med mit allerførste katalog

Selv om min blog først og fremmest handler om at dele min haveglæde og ikke om at sælge frø - som jeg også gør - så MÅ jeg lige præsentere mit allerførste frøkatalog. Jeg synes, det er blevet godt. Og så har alt arbejdet med at sætte flotte billeder ind gjort mig fuldstændig haveskruk! Får man ikke bare lyst til at gå i gang med at starte køkkenhaven op med det samme?
(men haven er stadig dækket af en halv meter sne her i det nordjyske)

Men tag et kig, hvis du har lyst:

Kommentarer

  1. Smukt og inspirerende katalog, du der har lavet med mange dejlige grøntsager. Det vil jeg huske, når jeg skal bestille frø!

    SvarSlet
  2. Tak Susanne, det er dejligt med respons.
    Jeg nyder selv de mange billeder, når jeg laver kataloget - og jeg håber, at kataloget som helhed kan give folk lyst til at komme i gang med at dyrke selv.

    SvarSlet
  3. Et flot katalog med mange gode tips. Dem er jeg ret begejstret for. Det giver kataloget lige det ekstra, som jeg ofte mangler. Og, jo jeg er klar til at så, men tøjler mig. Også selvom sneen er væk på Sjælland :-).

    SvarSlet
  4. Tak for kommentaren, Birgitte. Det er herligt at få respons. Og jo - det er nok lidt for tidligt at sætte gang i sæsonen:-)

    SvarSlet
  5. Indbydende.

    Især vil jeg vende tilbage og læse om dine foretrukne gulerods sorter. Jeg var ikke tilfreds med mine sidste år, hvor jeg havde køkkenhave for første gang i flere år.

    God weekeend.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag

BESØG ZINKBAKKEN